Telefonisch klantcontactmedewerker bank (M/V)

Anasayfa >Overig - Karışık > Telefonisch klantcontactmedewerker bank (M/V)

Telefonisch klantcontactmedewerker bank (M/V)

Ocak 25, 2016

Voor Centraal Beheer Achmea in Apeldoorn zoeken wij schadeadviseurs (HBO/WO) die meldingen van klanten op het gebied van verkeersschade telefonisch opvangen en op een correcte wijze afhandelen. Ben jij communicatief vaardig en servicegericht ingesteld? Lees dan verder!

WAT GA JE DOEN? Je neemt per telefoon schademeldingen in behandeling en handelt deze indien mogelijk direct af. Je beoordeelt de melding op basis van de polis en eventuele aansprakelijkheid. Je stelt de oorzaak van de grotendeels standaardmatige schademeldingen vast en toetst deze aan de polisvoorwaarden. Je verwijst de klant door naar de met Achmea samenwerkende schadeherstelbedrijven of bepaalt dat er een expert ingeschakeld moet worden. Je mag tot €5000 bepalen of er een betaling zal plaatsvinden. Je werk bestaat uit 80% telefonische- en 20% administratieve werkzaamheden.

BEN JIJ klantgericht, stressbestendig, besluitvaardig, goed met computersystemen, maar ook flexibel inzetbaar (16 – 36 uur per week (min/max contract); bereid om 2 avonden per week van 13:00 tot 21:00 uur; een keer in de vier weken beschikbaar op een zaterdag; shifts van 4 tot 8 uur? Dan is deze functie voor jou! Callcenter ervaring en in het bezit zijn van een WFT diploma is een pré.

WIJ BIEDEN een vakinhoudelijke, betaalde training van drie weken in Apeldoorn en een goed salaris (€ 12,27 bruto p/u) met reiskostenvergoeding en toeslagen. Start datum 15 februari. Leuke collega's en een goede sfeer. Daarnaast ook de mogelijkheid om een WFT diploma te behalen via Randstad!

Enthousiast? Solliciteer via de solliciteerknop met een recent cv en motivatie!

Wil jij weten wat Randstad jou kan bieden? randstad.nl/banking-insurance

Plaats APELDOORN
Bedrijf Achmea Divisie Schade&Inkomen

View full post on Alle Opdrachten

Tags: , ,

Medya Ortağı