Technische helpdeskmedewerker (M/V)

Anasayfa >Overig - Karışık > Technische helpdeskmedewerker (M/V)

Technische helpdeskmedewerker (M/V)

Haziran 29, 2016

Ben jij per direct op zoek naar een afwisselende baan? Ben jij servicegericht ingesteld en help jij graag klanten? Lees dan snel verder!

Of een klant nu belt met een vraag over het installeren van digitale TV, het installeren van een smartcard, het maken van een draadloze internetverbinding of een storing op het mobiele netwerk, als technisch helpdeskmedewerker bied jij de klant altijd een passende oplossing. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, kun jij als technisch helpdeskmedewerker inschatten of je de klant aan de telefoon kunt helpen of dat er een monteur moet langskomen. Wat de oplossing ook is, je zorgt ervoor dat de klant met een tevreden gevoel het telefoongesprek afrondt.

Als technisch helpdeskmedewerker ben jij het visitekaartje voor de klanten van Ziggo en zorg je voor een optimale klantervaring.

Ons aanbod
Als je aan de slag gaat als technisch helpdeskmedewerker dan kun je naast een passend salaris rekenen op:
-betaalde trainingen;
-acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken;
-de mogelijkheid om deel te nemen aan het fitnessplan en de collectieve zorgverzekering;
-een reiskostenvergoeding
-een aantrekkelijke bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten.

Wie ben jij?
Een succesvolle technisch helpdeskmedewerker voor Ziggo heeft het vermogen om de klantvraag te beoordelen en hier een passende oplossing voor te bieden. Aangezien de klantvraag technisch kan zijn, vind je het leuk om je te verdiepen in de techniek achter de diensten van Ziggo. Daarnaast:
-ben je zeer flexibel: Je moet bereid zijn om elke maandag t/m zondag van 08.00 uur tot 22.00 uur beschikbaar te zijn. Je kan maar 1 dagdeel aangeven waarop je NIET beschikbaar bent;
-beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands (zowel woord als geschrift);
-ben je vanaf 29 februari twee weken fulltime beschikbaar voor de training;
-ben je 20 tot maximaal 40 uur per week beschikbaar.

Plaats Zoetermeer
Bedrijf Het gezelligste callcenter in Zoetermeer

View full post on Alle Opdrachten

Tags: ,

Medya Ortağı