Technisch Service Medewerker Callcenter Accell Group (M/V)

Anasayfa >Overig - Karışık > Technisch Service Medewerker Callcenter Accell Group (M/V)

Technisch Service Medewerker Callcenter Accell Group (M/V)

Şubat 26, 2014

Voor het Het E-Bike Service Center (EBSC) van Accell Group zoeken wij een technische medewerker met goede spreekvaardigheid in het Engels en Duits, Frans is een pré

EBSC is de merkonafhankelijke serviceorganisatie van de Accell Group NV. Binnen de Accell Group zijn de merken Sparta, Batavus, Koga, Hercules, Lapierre en Ghost in diverse Europese landen actief met de verkoop van E-Bikes. Het EBSC levert service-ondersteuning aan alle E-bike dealers van deze merken in de vorm van telefonische aftersales service. Ook zorgt het EBSC voor dealertrainingen en communicatie.

Wat ga je doen?:

– verlenen van telefonische aftersales service en technisch advies aan dealers, administratieve verwerking via computersysteem;

– ondersteunende werkzaamheden t.a.v. logistiek;

– verzorgen van gestructureerde technische input t.a.v. ontwikkeling van de E-bike

Heb jij:

– technische werkervaring of een afgeronde technische opleiding op minimaal MBO niveau 4, bijvoorbeeld electrotechniek of werktuigbouwkunde.

– aantal jaren ervaring in soortgelijke functie op het snijvlak van klant en serviceorganisatie;

– kennis en ervaring met Word en Excel;

– een servicegerichte instelling

Kan je daarnaast goed in teamverband werken en ben je gemotiveerd en gedreven? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Accell groep bedt je:

– een interne product specifieke opleiding;

– werken met een geavanceerd product in een snel groeiende markt;

– een marktconform salaris met goede secondaire arbeidsvoorwaarden.

– een tijdelijke functie, met bij goed functioneren kans op verlenging.

Is deze vacature jou op het lijf geschreven? Reageer dan nu!

Plaats APELDOORN
Bedrijf Accell Group (Sparta, Batavus, Koga, Hercules, Lapierre en Ghost)

View full post on Alle Opdrachten

Tags: , , , , ,

Medya Ortağı