Medewerker Personeel & Organisatie

Anasayfa >Overheid > Medewerker Personeel & Organisatie

Medewerker Personeel & Organisatie

Mart 17, 2013

Medewerker Personeel & Organisatie
Publicatie: 09-03-2013
Einddatum: 24-03-2013

Organisatie:
Rechtspraak

Standplaats:
Utrecht

Functie omschrijving:

Als medewerker Personeel en Organisatie verricht je administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van het personeelsbeheer en managementinformatie. Je bent 1e lijns vraagbaak voor managementondersteuning, leidinggevenden en medewerkers voor alle p-portal gerelateerde vragen. Het kan gaan over uitleg van regelingen – kennis van diverse rechtspositionele regelingen is dus belangrijk – of over de wijze van invoer. Je geeft instructie over gebruik van de p-portal en onderhoudt contact met p-direct. Periodiek of op verzoek produceer je managementrapportages; de gegevens daarvoor haal je uit de p-portal of handmatig bijgehouden administraties. Daarnaast beheer je diverse administraties en biedt je logistieke ondersteuning bijvoorbeeld op het gebied van werving & selectie, ziekteverzuim en introductieprogramma. Tot je takenpakket behoort ook het signaleren, informeren en uitleg geven over ontwikkelingen en veranderingen in de diverse rechtspositionele en administratieve procedures.

Een van de 5 speerpunten van P&O is het leveren van juiste en tijdige informatie aan het management. De medewerker P&O heeft daarin een essentiële rol samen met de 3 andere medewerkers P&O en de overige P&O medewerkers; in totaal werken 13 personen. Daarnaast heb je ook regelmatig contact met de managementsassistentes van de aan jou toebedeelde afdelingen en medewerkers van Finance & Control.

De medewerker personeelsbeheer valt hiërarchisch onder het Hoofd bedrijfsvoering en functioneel onder de Coördinator P&O.

View full post on Vacatures Werken bij de Overheid

Tags: , ,

Medya Ortağı