Junior medewerker KlantContactCentrum (KCC)

Anasayfa >Overheid > Junior medewerker KlantContactCentrum (KCC)

Junior medewerker KlantContactCentrum (KCC)

Şubat 15, 2014

Junior medewerker KlantContactCentrum (KCC)
Publicatie: 10-02-2014
Einddatum: 21-02-2014

Organisatie:
Rechtspraak

Standplaats:
Utrecht

Functie omschrijving:

Je staat klanten telefonisch te woord. Je registreert en classificeert incidenten en stuurt, indien nodig, vragen door naar een 2e-lijnsmedewerker. Je bewaakt de doorlooptijden van geregistreerde incidenten. Informatie met betrekking tot incidenten leg je vast in het interne kennissysteem. Na een juiste afhandeling van het incident sluit je deze af in het registratie systeem.

De resultaatgebieden van het Klant Contact Centrum zijn:

  • Het garanderen van de bereikbaarheid en toegankelijkheid van het KCC;
  • Het minimaliseren van de gevolgen van storingen;
  • Het afhandelen van 70% van telefonisch en elektronisch aangeboden “calls” en indien nodig doorzetten naar een 2e-lijnsmedewerker;
  • Het bewaken van de voortgang en het informeren van betrokken partijen.

View full post on Vacatures Werken bij de Overheid

Tags: , ,

Medya Ortağı